بهترین دوربین کوچک مخفی ریز
نوشته شده توسط : نیما زمانی

دوربین مداربسته کوچک مخفی

دوربین مداربسته در این روز ها نقش اول را در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سراسر جهان بر عهده دارند. انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است .دوربین مداربسته کوچک مخفی نهصد در صورتی که قصد تهیه دوربین مار بسته برای کار و محل زندگی خود را دارید ما برای شما مهم ترین ویژگی ها و البته برترین شرکت های تولید کننده این محصولات را معرفی کرده ایم.

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل

در چند سال اخیر بازار فروش دوربین های مداربسته در ایران چندین برابر شده است.به همین خاطر پر فروش ترین برندهای دوربین مداربسته و امنیتی را به شما معرفی میکنیم.

خرید دوربین مداربسته آنقدر مهم است که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید خرید درستی انجام نمیدهید.
و اجناس بی کیفیت بازار به دست شما میرسد.قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل خرید دوربین های مداربسته معتبر و برند به دلیل نواسانات شدید ارز موجب میشود شمامبلغ بیشتری نسبت به اجناس بدون برند و نا معتبر پرداخت کنید.

خرید دوربین مخفی کوچک
اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است.
و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است.

در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و فروش دوربین مخفی کوچک پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم.

اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟  حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم.

دوربین فلتی وای فای مخفی

    1 ویژگی های دوربین مداربسته با کیفیت
    2 برترین تولید کنندکان دوربین مدار بسته:
        2.1 HikVision .1 (هایک ویژن)
            2.1.1 پروژه‌های موفق شرکت هایک ویژن
        2.2 نظارت شهری
        2.3 Hilook های لوک
            2.3.1 از کجا خرید کنیم ؟
        2.4 2.داهوا (DAHUA)
            2.4.1 پروژه های اصلی داهوا
        2.5 3.یونی ویو (uniview)
        2.6 4.سامسونگ (SAMSUNG)
        2.7 5.سونی (SONY)
        2.8 6.پاناسونیک (PANASONIC)
        2.9 ال جی (LG)
    3 8.بوش (BOSCH)
        3.1 9.اکسیس (AXIS)
        3.2 10.پلکو (PELCO)

ویژگی های خرید دوربین مخفی کوچک

    قابلیت دید در شب (IR) : یکی از قابلیت های لازم برای هر دوربین ، دید در شب است . توانایی دوربین در این مورد باعث می شود تا در شب دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت نمایند. (شروع از 20 متر)
    کیفیت تصویر (رزولوشن) : دوربین های مداربسته در انواع مختلف و در کیفیت های متفاوت به بازار ارائه میشوند. تا این زمان شرکت های تولید کننده ی دوربین های مداربسته دوربین های خود را با رزولیشن های 1 مگاپیکسل ، 2 مگاپیکسل ، 3 مگاپیکسل ، تعداد کمی 4 مگا پیکسل ، 5 مگاپکسل و 8 مگاپیکسل به بازار عرضه می شوند.

دستگاه شنود مخفی کوچک
    برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده : یکی از ویزگی های مهم در نصب سیستم های نظارتی این است که برخی از دوربین های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. دستگاه شنود سیمکارتی کوچک بسیار مهم است که در هنگام انتخاب دوربین های مدار بسته از برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را در تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.
    مقاوم در برابر گرد و غبار و بارندگی: برای نصب دوربین درمکان های باز لازم است تا دوربین در برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد







:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: