نوشته شده توسط : نیما زمانی

دستگاه شنود مخفی کوچک

اگر به رادیو دسترسی ندارید، می‌توانید از موبایل به عنوان دستگاه شناسایی ابزار جاسوسی استفاده کنید. همه دستگاه‌های الکترونیکی را از پریز جدا کنید و یک تماس برقرار کنید. از فردی که به او زنگ زنده‌اید بخواهید تا دستگاه شنود یاب و دوربین یاب  در محیطی آرام و دور از ابزارهای الکترونیکی قرار بگیرد. حالا به آرامی در خانه حرکت کنید. هر نویز یا تغییر صدای ناگهانی می‌تواند نشانه‌ای از وجود یک دستگاه شنود باشد. این کار را با حوصله انجام دهید. دنبال کردن نویزها شما را به محل جاسازی دستگاه می‌رساند. این کار را درون خودرو نیز تکرار کنید.

فروش دوربین مداربسته مخفی کوچک

شنود خودرو؛ راه های جلوگیری از شنود شدن
راه حل‌های کاربردی برای جلوگیری از شنودشدن

اگردوربین کوچک مخفی نگران امنیت خود و خانوادتان هستید، بهتر است به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از ورود دستگاه‌های جاسوسی یا شنود به محیط زندگی خود باشید. با نصب دوربین امنیتی، نرده، حفاظ در، قفل‌های ضد سرقت و دزدگیر محیط خانه را تا احد امکان امن کنید. به این ترتیب امکان نفوذ به خانه را توسط جاسوسان تا حد زیادی محدود می‌کنید.

خرید دوربین مداربسته کوچک مخفی

برای محافظت از خودرو نیز پیشنهاد می‌کنیم، تا حد امکان خودرو را در پارکینگ شخصی خود قرار دهید و یک دزدگیر قوی تهیه کنید. اگر مجبور به پارک ماشین در خیابان یا پارکینگ‌های عمومی هستید همیشه احتمال دستبرد دوربین کوچک رم خور مخفی  سارقان یا جاسازی کردن دستگاه شنود در خودروی شما وجود دارد. در بسیاری از موارد، دیده شده است که خودرو ابتدا به سرقت رفته؛ دستگاه شنود روی آن نصب شده و سپس بدون اینکه شما متوجه شوید در محل قبلی پارک شده است. با نصب دستگاه ردیاب از جابه جایی خودرو یا مسیرهای طی شده توسط خودرو مطلع شوید.

دوربین مداربسته بیسیم کوچک
مزایای استفاده از شنود را فراموش نکنید، دستگاه شنود قانونی

دستگاه شنود می‌تواند یک ابزار امنیتی مناسب برای مراقبت از خانواده و اموال شما باشد. دوربین فلتی وای فای مخفی ردیاب‌های دارای شنود که درون خودرو نصب می‌شوند می‌توانند شما را از وضعیت خانواده با خبر کنند یا حتی با ضبط صدای سارقان در پیدا کردن خودرو بعد از سرقت نیز نقش بسزایی داشته باشند. طبق قانون نیز استفاده از دستگاه‌های شنود برای تأمین امنیت

دوربین مداربسته کوچک مخفی

اموال و اشخاص منعی ندارد. شما نیز می‌توانید با تهیه دستگاه شنود سیم کارت دوربین فلتی سیمکارت خور

بدون نیاز به شارژ از خودرو، فرزندان، سالمندان و خانواده خود محافظت کنید. اگر قصد خرید انواع ردیاب خودرو را دارید با همکاران ما در ایران رهیاب تماس حاصل کنید. کارشناسان حرفه‌ای ما برای راهنمایی و پاسخ به سؤالات شما آماده هستند.



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما زمانی

 

 

استفاده از دوربین های مداربسته به صورت مخفی منع قانونی دارد و معمولا وجود دوربین مخفی حساسیت های زیادی را ایجاد می کند. البته در شرایط خاص نصب و استفاده از دوربین مخفی که غالباً از کوچکترین دوربین مداربسته انتخاب می شوند، در صورت داشتن مجوز، مانعی ندارد. این دوربین ها به علت کوچک بودن به راحتی در داخل و یا پشت یک وسیله قابل پنهان کردن هستند. نصب آنها نیاز به مهارت خاصی دارد.

جهت خرید دوربین مداربسته مخفی کوچک به فروشگاه اینترنتی نهصد مراجعه کنید فروشگاه اینترنتی نهصد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم میباشد.

آنچه در این مقاله می خوانیم:

  • دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول چیست
  • مشخصات دوربین مداربسته پین هول
  • تکنولوژی دوربین مداربسته پین هول
  • تفاوت دوربین پین هول آنالوگ با دوربین پین هول تحت شبکه
  • انواع دوربین مداربسته مینیاتوری
  • قیمت کوچکترین دوربین مداربسته یا دوربین مداربسته پین هول
  • کاربرد دوربین پین هول
  • تاریخچه دوربین pinhole

دوربین مداربسته مخفی در ساعت

دوربین مخفی طرح شارژر

دوربین مداربسته آهنربایی

دوربین وای فای کوچک

دستگاه شنود یاب و دوربین یاب حرفه ای

دوربین مداربسته وایرلس

فروش دزدگیر منزل

 

دوربین مداربسته مخفی کوچک یا پین هول چیست

در انواع دوربین مداربسته با دوربین هایی مواجه می شویم که به دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول شناخته می شوند. این دوربین ها در کوچک ترین اندازه دوربین مداربسته طراحی و ساخته شده اند. کوچکترین دوربین مداربسته یا دوربین های مینیاتوری معمولا در مکان هایی به کار می روند که نیازی به مشاهده تصاویر به صورت محسوس نباشد. لنز این دوربین ها بسیار کوچک تر از اندازه بدنه آنهاست. در اغلب اوقات می توان از طریق ایجاد روزنه ای کوچک تصاویر را از طریق این دوربین ها ثبت کرد.

دوربین شلنگی آندوسکوپی

دوربین های مینیاتوری معمولا با کیفیت های متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های سوزنی از نظر کیفیت مانند دوربین های مداربسته مدل های بولت، دام و صنعتی نیستند. به این مفهوم که ثبت تصاویر توسط آن ها با کیفیت مطلوبی انجام نمی شود. از این رو دوربین های سوزنی برای اماکن کوچک و با نور مناسب انتخاب مناسب تری است، زیرا قابلیت دید در شب را پشتیبانی نمی کند. در ادمه به برخی از ویژگی های دوربین مینیاتوری به صورت عمومی اشاره خواهیم کرد.

دوربین مداربسته بیسیم کوچک

توانایی دید در شب کوچکترین دوربین مداربسته بسیار ضعیف است در واقع این دوربین های اغلب فاقد قابلیت دید در شب هستند. چرا که در صورت داشتن چنین قابلیتی، مخفی کردن این دوربین کار ساده ای نخواهد بود. در نتیجه تصویر این دوربین در محیط های کم نور چندان مناسب نیست و نصب این دوربین را در محیط هایی با نور مناسب توصیه می کنند.

دوربین فلتی مخفی کوچک

از مشخصات دیگر دوربین های پین هول لنز آنهاست که از نوع لنز ثابت هستند و رایج ترین فاصله کانونی آنها 2.8 mm و 3.6 mm است. دوربین مخفی پین هول کوچک با لنز 2.8 میلی متر زاویه دید تقریباً 85 درجه خواهد داشت. با لنز 3.6 میلی متر زاویه دید دوربین پینهول تقریباً 70 درجه خواهد بود.

دستگاه شنود مخفی صدا

با توجه به این که انواع دوربین های مداربسته را در هر دو تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه شاهد هستیم سوالی که مطرح می شود این است که تکنولوژی دوربین پین هول چیست. در پاسخ به این سوال می توان گفت این نوع دوربین نیز در هر دو تکنولوژی طراحی شده است، دوربین پین هول آنالوگ و دوربین پین هول IP.

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل

قابلیت های دوربین سوزنی تحت شبکه از دوربین سوزنی آنالوگ HD به مراتب بالاتر است. در سری پین هول IP برخلاف سری دوربین های آنالوگ، شما نیازی به دستگاه ضبط ندارید نصب دوربین در منزل  و مستقیماً از دوربین، تصاویر به صورت زنده قابل دریافت است. در سری های جدید دوربین مداربسته مخفی پین هول کوچک قابلیت های پیشرفته تری نسبت به گذشته ارائه شده است. ویژگی های خاص تصویری نظیر قابلیت ضد نور شدید و کاهش نویز تصویر و حتی در سری های جدیدتر انتقال تصویر دوربین سوزنی قابل انجام است.

انواع دوربین مداربسته مینیاتوری:

دوربین مداربسته سوزنی

دوربین مداربسته سوزنی:

نوعی از دوربین مخفی، دوربین سوزنی است این دوربین ها دارای لنز بسیار کوچکی هستند که امکان جاساز آنها در پشت سطوح مورد دلخواه وجود دارد. با ایجاد یک حفره بسیار ریز در مکان مورد نظر خود می توانید تصاویر دلخواه خود را توسط این نوع دوربین بگیرید.

دوربین مداربسته بندانگشتی

دوربین مداربسته بندانگشتی مینیاتوری:

نوع دیگری از دوربین مداربسته با نا دوربین بند انگشتی خوهنده می شود. این دوربین 2 مگاپیکسلی مختص کارهای جاسوسی است زیرا ابعاد آن به حدی کوچک است که می توان آن را در هر پوششی جاساز کرد. تکنولوژی این دوربین از نوع آنالوگ HD (AHD) است.

دوربین مداربسته آینه ای

دوربین مدار بسته آینه ای:

طراحی جالبی از یک دوربین مداربسته مخفی کوچک این مدل است که در پشت یک آینه جاساز شده است بنابراین بیینده در ظاهر آینه را می بیند و متوجه دوربین نخواهد شد. بهتر است برای داشتن تصاویر با کیفیت نور محیط را از قبل تنظیم نمائید.

[دوربین مداربسته هالوژنی]

دوربین مدار بسته هالوژنی:

دوربین مداربسته مخفی که در داخل یک لامپ هالوژنی قرار دارد و می تواند تصاویری با کیفیت قابل



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیما زمانی

نمایندگی داهوا

فروش انواع دوربین مداربسته داهوا دزدگیر اماکن و نصب دوربین مداربسته در منزل با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی مالکد جهت خرید و اطلاع از قیمت ها به وب سایت مالکد مراجعه کنید.

داهوا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته در دنیا می باشد. این برند در سال های اخیر توانسته توجه مشتریان سیستم های امنیتی را به خود جلب کند. قیمت مناسب ، کیفیت بالا و بکارگیری از تکنولوژی های جدید از جمله ویژگی های برند داهوا هستند.

کرشناسان R&D داهوا پیوسته در حال تحقیق و توسعه قابلیت های دوربین ها و دستگاه های داهوا هستند و با توجه به نیاز بازار تکنولوژی های جدیدتری را به سیستم های خود میافزایند.

 

در این مطلب قصد داریم شماری از جدیدترین قابلیت ها و ویژگی های داهوا را ب شما معرفی کنیم.

 

قابلیت استارلایت Star Light

 

استارلایت جدید ترین تکنولوژی دید در شب می باشد که تصاویر را بصورت کاملا رنگی پردازش می کند. پیش از این دوربین های مداربسته با استفاده از نور مادون قرمز قادر بودند تصاویر را در شب به صورت سیاه و سفید پردازش کنند. گرچه مادون قرمز برای تشخیص اشخاص و اشیاه در تاریکی شب به کمک کاربر می آمد اما در بسیار موارد که نیاز به تشخیص رنگ لباس، رنگ ماشین یا اشخاص بود ضعف بزرگ داشت. به همین دلیل یک تکنولوژی جدید که در معنی لغوی استارلایت یعنی نور ستاره نامیده می شود توانست این ضعف بزرگ را برطرف کند و در تاریکی بسیار کم یا به عبارتی تاریکی در حد نور ستاره، تصاویر را بصورت رنگی نمایش دهد.

 

قابلیت فول کالر Full Color

 

قابلیت فول کالر در واقع ترکیبی از قابلیت استارلایت و در عین حال بهره گیری از نور LED می باشد. در سری های فول کالر داهوا بجای مادون قرمز IR که برای دید در شب های سیاه و سفید استفاده می شد سعی شده از نور چراغ LED برای تصویر برداری کاملا رنگی در شب استفاده شود. سری های فول کالر داهوا با عدد 9 در آخر پارت نامبر شناخته می شوند. مثلا 9 در پارت نامبر HDW1509TLP-A نشانگر فول کالر بودن محصول است.

 

قابلیت آلارم و آژیر روی دوربین

 

یکی از قابلیت های جدید که روی برخی از دوربین های مدار بسته داهوا گنجانده شده است قابلیت آلارم و پخش صدای آژیر روی دوربین هست . در سری های wiz sense داهوا این امکان وجود دارد که بصورت پیشرفته محدوده ای را روی دوربین مشخص کرد فروش ردیاب کوچک مخفی که پس از ورود وسیله نقلیه یا شخص به آن محدوده از پیش تعیین شده آژیر دوربین به صدا در آید. این قابلیت می تواند با سیستم های تشخیص چهره و هوش مصنوعی ترکیب شود و به موارد آشنا واکنش نشان ندهد.

 

قابلیت هوش مصنوعی و تشخیص چهره سری های AI

 

در سری های جدید دستگاه های ضبط تصاویر داهوا قابلیت های AI پیشرفته و هوشمند افزوده شده است این قابلیت ها شامل تشخیص چهره آنی و سریع ، قابلیت تشخیص رنگ لباس، سن اشخاص، جنیست اشخاص، وجود کیف،عینک، ماسک و کلاه همراه شخص، رنگ ماشین و... می باشد. در سری های AI کاربر می تواند افراد آشنا را در لیست سفید قرار دهد یا اشخاصی را در لیست سیاه بگذارد تا دستگاه در مواقع ضروری هشدارهای لازم را ارسال نماید.

 

عرضه دوربین ها و دستگاه های جدید داهوا در نمایندگی داهوا آغاز شد

 

نمایندگی داهوا گروپ فروش سری های جدید داهوا را با گارانتی اصلی داهوا پارس آغاز کرد. برخی از محصولات جدید نمایندگی شامل دوربین های LED و فول کالر،دستگاه شنود مخفی کوچک دوربین های جدید 5 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی HDCVI داهوا ، دستگاه های سری I2 وAI با قابلیت های هوش مصنوعی می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت لیست قیمت های محصولات جدید می توانید با نمایندگی داهوا گروپ تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()